...

دنیای ترفند کامپیوتری
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دنیای ترفند و آدرس elaheghayebi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 17
بازدید کل : 23297
تعداد مطالب : 32
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

دنیای ترفند کامپیوتری
آموزشی
جمعهبرچسب:, :: 20:2 ::  نويسنده : زهرا،ملیکا،اعظم       

حذف تبليغات در ياهو مسنجر:

معمولا براي حذف تبليغات در مسنجر برنامه هايي طراحي شده ولي با اين روش ميتوانيد بدون برنامه و از طريق ريجستري ويندوز اين تبليغات رو حذف كنيد :


خوب براي حذف اين تبليغات ابتدا از منوي Start گزينه ي Run رو انتخاب كنيد و در پنجره ي باز شده تايپ كنيد Regedit . سپس وارد مسير زير شويد.


HKEY_CURRENT_USER > Software > Yahoo > Pager > YUrl


دومتغير از نوع String Value با نامهای Chat Adurl و Conf Adurl بسازيد و مقادير اين دو متغير را :file:///C قرار دهيد.

حال وارد چت روم ياهو مسنجر شويد.

در صورتيکه از نسخه های جديد ياهو مسنجر استفاده می کنيد بعد زدن کليد Enter Chat در چت روم ممکن است با يک پيغام خطا روبرو شويد . در اين صورت روی آن کليک کنيد و از شر تبليغات زير چت روم ها خلاص شويد .

موفق باشید
 



ترفند انتقال Add list های یک ID به ID دیگر:

در ورژنهای قبلی یاهو مسنجر یکی از مشکلات کاربران پس از ساخت ID جدید این بود که تمامی Add list های خودشان را در ID قبلی از دست میدادند. اما در یاهو7 قابلیتی به یاهو مسنجر افزوده شد که به وسیله آن میتوانید تمامی Add های خود را در ID قبلی به ID جدیدی که ساختید انتقال دهید. این عمل به سادگی و با یک ترفند قابل انجام است.


برای این کار:
 



ادامه مطلب ...


جمعهبرچسب:, :: 22:54 ::  نويسنده : زهرا،ملیکا،اعظم       

در یاهو مسنجر طریقه تشخیص invisible بودن دوستان:

چگونه بفهميم كدام يك از دوستانمان به صورت Invisible وارد Yahoo Messenger شده است؟

براي اين كار بر روي نام فردي كه مي خواهيد بفهميد Invisible آمده يا نه، كليك راست كنيد و از سندي كه ظاهر شده گزينه ي Invite Conference را انتخاب كنيد. سپس منتظر بمانيد، در اين صورت چهار حالت ممكن است رخ دهد:


1. كاربر مورد نظر حضور ندارد، پس پيغامي به صورت زير ظاهر مي شود:

None if the Users in the invite list are available.join the conference.Please try at a later time

2.كاربر در اينترنت حضور دارد ولي دعوت شما را رد مي كند سپس در كادر پنجره ي كنفرانسش پيغامي مبني بر اينكه من دعوت شما را رد مي كنم ظاهر مي شود! خوب پس كاربر حضور داشته كه توانسته دعوت شما را رد كند.

3.كاربر به دعوتي كه شما براي كنفرانس براي او فرستاده ايد پاسخ مثبت مي دهد، پس واضح است كه او حضور دارد و شما مي توانيد نام او را در پنجره كنفرانس ببينيد.

4.هيچ پيغامي وارد نمي شود! اين كاربر دست شما را خوانده و به پيغامي كه حاوي پرسش مبني بر دعوت شما به كنفرانس است پاسخ نمي دهد تا لو نرود. پس نتيجه مي گيريم كه كاربر حضور دارد. در نتيجه فقط هنگامي كه واقعا كاربر حضور ندارد حالت اول رخ مي دهد، در بقيه حالات حتما كاربر حضور دارد شك نكنيد.
 



در یاهو مسنجر چگونه افراد را بدون اینکه خودشان متوجه شوند add کنیم: 

برای اینکه شما بتوانید فردی را بدون اینکه خودش متوجه شود به لیست دوستان اضافه کنید احتیاج به برنامه ی buddymanager دارید. که در زیر به آموزش آن می پردازیم.

1-ابتدا ID و Password خود را در قسمت Yahoo ID و Password برنامه بنویسید و دکمه Login را فشار دهید تا از طریق برنامه به ID شما Login شود.

2-ID کسی را که می خواهید Add کنید و شخص متوجه نشود که شما او را Add کرده اید در قسمت Friends ID بنویسید و دکمه ی Add را فشار دهید.

بعد از انجام این کارها فرد مورد نظر در لیست دوستان شما Add خواهد شد بدون اینکه خودش متوجه شود.
 



دسترسی سریع به قسمتهای پر کاربرد در رجیستری:

اگر از آن دسته از کاربران حرفه ای باشید که زیاد با رجیستری ویندوز سر و کار دارند مسلمأ با پیچیدگی ها و تو در تویی های رجیستری آشنایی دارید. آدرسهای طولانی در ساختار رجیستری وجود دارد که برای هر بار دسترسی به آنها باید زمان نسبتأ زیادی را صرف کنید. در این ترفند قصد داریم یک روش بسیار عالی را به شما معرفی کنیم که با بهره گیری از آن میتوانید یک قسمت Favorites به رجیستری اضافه کنید که با استفاده از آن هر چه سریعتر میتوانید به آدرسهای مختلف رجیستری دسترسی پیدا کنید. 

برای این کار...



ادامه مطلب ...


تغییر موتور جستجوی پیش فرض مرورگر IE به وسیله رجیستری:

در صورتی که از نسخه 7 یا 8 مرورگر Internet Explorer استفاده می‏کنید حتماً می‏دانید قسمت Search موجود در این مرورگر (در بالای صفحه سمت راست)، به طور پیش فرض از موتور جستجوی Live Search (یا Bing فعلی) بهره می‏برد. ممکن است شما نیز به همانند بسیاری دیگر از کاربران ترجیح دهید برای جستجو از موتور جستجوی دیگری نظیر گوگل یا یاهو استفاده کنید. در این ترفند قصد داریم نحوه تغییر موتور جستجوی پیش فرض در این مرورگر را از طریق رجیستری ویندوز به شما بیاموزیم. 

برای این کار...



ادامه مطلب ...


 نحوه افزودن Control Panel به پنجره Computer در ویندوز ویستا و 7:

 Control Panelویندوز یکی از موارد پر کاربرد است که کاربران ویندوز زیاد با آن سروکار دارند. در نتیجه دسترسی سریع به آن از اهمیت زیادی برخوردار است. در ویندوز XP، با فعال کردن یک گزینه در Folder Options به سادگی امکان افزودن Control Panel به My Computer وجود داشت. اما در ویندوزهای ویستا و 7، چنین گزینه‏ای وجود ندارد، در نتیجه جهت افزودن Control Panel به پنجره Computer نیاز به استفاده از ترفندی است که هم اکنون قصد داریم آن را برای شما بازگو نماییم.

برای این کار...



ادامه مطلب ...


تغییر شماره سرویس پک ویندوز از طریق رجیستری:

همان‏طور که می‏دانید ویندوزهایی نظیر XP و ویستا دارای سرویس پک‏های مختلفی هستند. سرویس پک‏ها در اصل مجموعه‏ای از به روزرسانی‏های نرم‏افزاری‏اند که در طی زمان‏های مختلف از جانب مایکروسافت عرضه می‏شوند. این بسته‏های نرم‏افزاری امنیت، ثبات و سازگاری ویندوز را بهبود می‏بخشند. ممکن است شما گاهی قصد نصب یک نرم‏افزار یا بازی خاص را داشته باشید، اما به دلیل قدیمی بودن سرویس پک ویندوز امکان این کار مهیا نباشد؛ در این زمان چه می‏کنید؟ آیا چاره‏ای به جز نصب سرویس پک جدید وجود ندارد؟ شما با استفاده از این ترفند می‏توانید عنوان یا شماره سرویس پک ویندوز خود را تغییر دهید و این مشکل را بدون نصب سرویس پک جدید حل کنید. به عنوان مثال بازی GTA IV تنها بر روی سرویس پک 3 ویندوز XP قابل نصب است. یعنی اگر ویندوز XP شما سرویس پک 2 باشد بازی نصب نخواهد شد. با استفاده از این ترفند می‏توانید سرویس پک 2 ویندوز را به 3 تغییر دهید، بدون آنکه سرویس پک 3 را نصب کنید و در نهایت نیز بازی را بدون مشکل نصب نمایید. لازم به ذکر است این کار از طریق رجیستری ویندوز صورت می‏پذیرد. 

برای این کار...



ادامه مطلب ...


غیرفعال کردن Search ویندوز به وسیله رجیستری: 

ممکن است شما یک کافی نت داشته باشید و یا اصلأ دوست نداشته باشید فردی فایلی را در سیستم شما جستجو کند. برای اینکار میتوانید Search ویندوز را کاملأ غیرفعال کنید. و البته در موقع لزوم خودتان مجددأ آن را فعال نمایید. هم اکنون به معرفی این ترفند خواهیم پرداخت.

برای این کار...



ادامه مطلب ...


چهار شنبهبرچسب:, :: 12:31 ::  نويسنده : زهرا،ملیکا،اعظم       

 

برای این کار: 
 

 

 

بهترین راه جلوگیری از ورود هر ویروس



ادامه مطلب ...